Wyzwania przed jakimi stają marketerzy.
1.1 Wpływ marketing automation na procesy biznesowe.
1.2 Komunikacja z klientami na różnych etapach ich drogi przez proces zakupowy.
1.3 Skomplikowane kampanie marketingowe, wymagające zaplanowania i wdrożenia ich przez odpowiedni czas.
1.4 Konieczność analizy skuteczności działań marketingowych i ich optymalizacji.
Krok po kroku – jak wykorzystać marketing automation.
2.1 Wybór odpowiedniego programu do marketing automation.
2.2 Kreowanie spersonalizowanych kampanii marketingowych.
2.3 Automatyzacja procesów biznesowych.
2.4 Przeglądanie analiz i optymalizacja działań marketingowych.
Marketing automation a spersonalizowane kampanie.
3.1 W jaki sposób marketing automation wpływa na spersonalizowanie kampanii?
3.2 Jak opracować strategię personalizacji kampanii?
3.3 Czym jest segmentacja listy mailingowej, i jak ją wykorzystać przy spersonalizowanych kampaniach?
Automatyzacja procesów w biznesie.
4.1 Automatyzacja działań w działach sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
4.2 Gotowe komunikaty dla klientów w przypadku braku odpowiedzi ze strony firmy.
4.3 Automatyczne oferty podpisywane przez klientów – czy to możliwe?
Zalety wykorzystania marketing automation.
5.1 Zwiększenie sprzedaży.
5.2 Optymalizacja procesów biznesowych.
5.3 Poznanie klientów dzięki dokładnej analizie.
5.4 Oszczędność czasu i zasobów w firmie.
Podsumowanie.
Marketing automation to narzędzie, które z całą pewnością zrewolucjonizowało podejście do działań marketingowych w wielu firmach. Spersonalizowane kampanie, ułatwiona komunikacja z klientami oraz automatyzacja procesów biznesowych to tylko kilka spośród licznych zalet, które oferuje marketing automation. Jednak, by osiągnąć pożądane efekty, istotne jest wybieranie odpowiednich programów oraz świadoma strategia prowadzenia działań.