Urządzenie salonu firmowego, który będzie pełnił rolę punktu sprzedażowego, może być niezwykle trudnym zadaniem. Ograniczona, często niewielka przestrzeń, funkcjonalne rozmieszczenie towaru i wygoda klienta to główne wyzwania, z którymi musi zmierzyć się każdy, kto dopiero rozpoczyna swoją przygodę z własną działalnością. Aby sklep był odpowiednio urządzony musimy pamiętać, że nadrzędnym celem jest wygoda potencjalnych klientów i pracowników oraz schludność i estetyka, która będzie przyciągać oko.
Do wyeksponowania najważniejszych towarów poleca się gabloty wewnętrzne, które dodatkowo można oświetlić taśmami ledowymi. Gablota wewnętrzna nadaje się przede wszystkim na ekspozycję najbardziej wartościowych przedmiotów, wszystkie pozostałe swoje miejsce powinny znaleźć na wieszakach, regałach i półkach sklepowych. Dobrym pomysłem jest także znalezienie miejsca na ścianie, w którym zawiśnie wąska gablota szklana: to doskonały sposób na włączenie do wyposażenia sklepu wydrukowanych cenników, oferty świadczonych usług dodatkowych a nawet reklamę zaprzyjaźnionych przedsiębiorstw, które mogą odwdzięczyć się podobnymi działaniami.