Nowe, niewielkie przedsiębiorstwa zawsze będą miały problem z pierwszymi reklamami: szczególnie, gdy początkowy kapitał nie jest wystarczający na zapewnienie dużej kampanii reklamowej. Jedna istnieje wiele darmowych lub bardzo tanich sposób na rozreklamowanie przedsiębiorstwa. Z pewnością do najbardziej popularnych należy kolportaż ulotek oraz rozprowadzanie plakatów – sposób ten wymaga jedynie zapewnienia materiałów reklamowych oraz zaangażowania w pracę.
Wiaty przystankowe często posiadają możliwość darmowego rozwieszania ogłoszeń: to świetne miejsce w celu rozpoczęcia kolportażu plakatów. Warto także podpytać u innych, niekonkurencyjnych przedsiębiorstw o możliwość wymiany wizytówek, ulotek i plakatów: niektóre z nich mogą posiadać na własność miejsca takie jak gablota reklamowa, w której możemy udostępnić swoją ofertę. Musimy pamiętać także o mocy kampanii reklamowych na portalach społecznościowych: ten tani sposób pozwala nam na dotarcie do bardzo dużej ilości potencjalnych klientów w krótkim czasie a regularny i przemyślany sposób zamieszczania ogłoszeń w internecie pozwoli na zjednanie sobie klientów i zaoferowanie im najlepszych ofert.